Klantbeoordelingen

Totaal score
9.1
2890 beoordelingen
98% beveelt dit bedrijf aan
Laatste beoordeling: Gisteren

Bedrijfsgegevens

Just Underwear B.V.

Stationsstraat 27 B
5121EB RIJEN (NL)
T: 085 - 401 44 24
E: service@hom.store

5 augustus 2018

Snel en goed verpakt de volgende dag door de brievenbus.
Product van zeer goede kwaliteit zit als gegoten!

Aanbeveling: Ja

10

5 augustus 2018

Super service van jullie

Aanbeveling: Ja

10

5 augustus 2018

Makkelijk bestellen, snelle levering en retour netjes en snel afgehandeld

Aanbeveling: Ja

10

4 augustus 2018

Mooi product.
Snelle levering!
Super blij mee.

Aanbeveling: Ja

10

4 augustus 2018

Doet wat moet: perfecte service!

Aanbeveling: Ja

10

4 augustus 2018

Aanbeveling: Ja

10

4 augustus 2018

Aanbeveling: Ja

10

3 augustus 2018

Snelle levering, duidelijk en prima prijzen. Volop keuze.

Aanbeveling: Ja

9

3 augustus 2018

Snelle levering, prijs in vergelijking met anderen

Aanbeveling: Ja

9

3 augustus 2018

Aanbeveling: Ja

10

31 juli 2018

Aanbeveling: Nee

Reactie van HOM.store:

Hoi Mieke,

We hebben slechts 1 bestelling van je ontvangen. En je bestelling was boven de 25 euro, dus daar zaten geen verzendkosten bij. Dus ik denk dat je ons verward met een andere webwinkel.

Met vriendelijke groet,
Team Just Underwear

5

31 juli 2018

Snelle levering
Goed assortiment

Aanbeveling: Ja

10

31 juli 2018

Duidelijke site, makkelijk besteld en snel geleverd!!

Aanbeveling: Ja

9

31 juli 2018

alles: assortiment en afhandeling van mijn bestelling en ook nog support wanneer nodig

Aanbeveling: Ja

10

29 juli 2018

Aanbeveling: Ja

10

29 juli 2018

Snelle en goede levering!

Aanbeveling: Ja

10

27 juli 2018

Prima geregeld

Aanbeveling: Nee

9

27 juli 2018

Aanbeveling: Ja

10

27 juli 2018

Keurige, punctuele levering.

Aanbeveling: Ja

10

27 juli 2018

Snelle levering Het is jammer dat je porto moet betalen als je terugstuurt, liever verzendkosten bij de start

Aanbeveling: Ja

8

27 juli 2018

Aanbeveling: Ja

9

26 juli 2018

zeer goede service

Aanbeveling: Ja

10

24 juli 2018

Waarom moet de prijs hetzelfde zijn als in een winkel

Aanbeveling: Ja

8

23 juli 2018

Snelle levering Terug betaling duur erg lang.

Aanbeveling: Nee

2

22 juli 2018

Super snelle levering Geen doe zo verder

Aanbeveling: Ja

10

22 juli 2018

Aanbeveling: Ja

10

21 juli 2018

Zeer snelle levering

Aanbeveling: Ja

10

21 juli 2018

Zeer correct en snelle levering

Aanbeveling: Ja

10

21 juli 2018

Aanbeveling: Ja

10

21 juli 2018

snelle afhandeling van de bestellen en ook een probleem wordt netjes en snel opgelost

Aanbeveling: Ja

10

20 juli 2018

Snelle en correcte levering.

Aanbeveling: Ja

10

18 juli 2018

Snelle levering

Aanbeveling: Ja

8

17 juli 2018

Hele fijne snelle service. Er was een gaatje in een speedo badpak, zonder discussie kreeg ik meteen een andere thuis gestuurd. Chapeau!

Aanbeveling: Ja

10

17 juli 2018

Snel, Duidelijk, veel keus -

Aanbeveling: Ja

10

16 juli 2018

De bikini omruilen was zo geregeld De volgende dag lag de andere al in de bus En er waren geen kosten aan verbonden Top

Aanbeveling: Ja

10

16 juli 2018

Zeer snelle en correcte service

Aanbeveling: Ja

10

16 juli 2018

Snelle levering maar helaas onderscheid je je hier als bedrijf niet meer mee en is dit niet meer bijzonder maar vanzelfsprekend. Ik snap dat afterpay kosten met zich meebrengt voor een bedrijf. Dat je dus 1,95 moet betalen is prima. Dat jullie vervolgens zeggen dat de kosen hoog zijn en je daarom niet gratis kan retourneren als je voor afterpay hebt gekozen slaat nergens op. Je laat de klant dus gewoon dubbel betalen en eigenlijk nog meer. Helaas las ik dit pas na mijn bestelling. Dit was de eerste en laatste keer bestellen bij just underwear. Webshops met dezelfde producten laten de klant namelijk niet dubbel betalen.

Aanbeveling: Ja

Reactie van HOM.store:

Hallo Desiree,

Jammer dat je ontevreden bent over onze dienstverlening, al begrijpen we je gevoel wel. Het vervelende is dat de kosten van €1,95 lang niet dekkend zijn voor Afterpay. Om die reden kunnen we niet hetzelfde service level verlenen als op bijvoorbeeld ideal, wat 10 cent per transactie kost. Omdat sommige klanten toch de voorkeur geven aan achteraf betalen bieden we de optie wel aan en laten we de keuze aan de klant. Al is het wellicht het overwegen waard om de optie helemaal weg te laten, omdat we er zelf ook niet altijd even gelukkig mee zijn omdat we er niet het gewenste service level op kunnen verlenen. We zullen het hier intern weer bespreekbaar maken. Bedankt voor de feedback!

Met vriendelijke groet,
Team Just Underwear

4

16 juli 2018

prima site een snelle service retourafhandeling kan wel wat "digitaler"

Aanbeveling: Ja

8

16 juli 2018

snelle en goed verpakte levering.

Aanbeveling: Ja

10

15 juli 2018

Snelle levering en weinig verzendkosten

Aanbeveling: Ja

8

15 juli 2018

Aanbeveling: Ja

9

15 juli 2018

snel, goedkoop. Goede website.

Aanbeveling: Ja

10

15 juli 2018

Snelle levering, mailtje over de staat van de bestelling. Telefonische contact gehad. Behulpzaam vriendelijk

Aanbeveling: Ja

10

14 juli 2018

Aanbeveling: Ja

10

14 juli 2018

Snelle levering en goed verpakt.

Aanbeveling: Ja

8

13 juli 2018

Snelle levering en prima kwaliteit van de geleverde artikelen.

Aanbeveling: Ja

10

13 juli 2018

Prima bedrijf. Levert wat je besteld en eventueel terugsturen is ook geen probleem. Misschien

Aanbeveling: Ja

10

13 juli 2018

Snelle levering
Uitstekende kwaliteit
Ruime keuze
Fijne klantenservice Ga zo door!

Aanbeveling: Ja

10

12 juli 2018

Snelle levering Niet het is prima

Aanbeveling: Ja

10

10 juli 2018

Goed product en Snelle levering.

Aanbeveling: Ja

10
KiyOh: Onafhankelijke klantbeoordelingen
  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer
  • Meld misbruik of andere zaken hier